Informacje i warunki

 

Tłumaczenia:

1. Jak zamówić tłumaczenie pisemne?
Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego, żeby uzgodnić objętość tekstu, kierunek tłumaczenia, termin, cenę itp. Po pisemnej akceptacji wyceny i terminu przez klienta zamówienie jest wiążące dla obu stron.

2. Jak zamówić tłumaczenie ustne?
Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego, żeby uzgodnić termin, miejsce, tematykę itp. Po pisemnym potwierdzeniu wyceny i terminu przez klienta zamówienie jest wiążące dla obu stron.

3. Formy płatności
Najczęściej przelewem bankowym (ew. PayPal) do 14 dni od wystawienia faktury. W przypadku wysyłki pocztą za pobraniem lub dla klientów indywidualnych istnieje także możliwość płatności gotówką.

4. Terminy
Dokładny termin ustalany jest mailowo/telefonicznie w zależności od ilości stron. Po pisemnym potwierdzeniu terminu przez klienta jest on wiążący dla tłumacza.

5. Odbiór tłumaczenia
Najczęściej drogą mailową, możliwe dostarczenie pocztą/kurierem (cena doliczana do faktury).

6. Reklamacje
Zawsze dokładam wszelkich starań, by Państwa zamówienie zostało zrealizowane w pełni profesjonalnie i terminowo. Jeśli jednak zdarzy się, że będą Państwo mieli zastrzeżenia do wykonanego tłumaczenia, proszę o niezwłoczny kontakt mailem lub telefonicznie. Wszelkie uchybienia będą starannie poprawione, najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych.

7. Polityka prywatności

Firma Akcent Jana Kępska z siedzibą ul. Łowicka 56/8, 02-531 Warszawa będąca właścicielem niniejszej strony internetowej zobowiązuje się do ochrony prywatności użytkowników tej strony internetowej zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr.133, poz. 883 ze zmianami.

Z pełną treścią Polityki prywatności możesz zapoznać się tutaj

Informacje zawarte na tej stronie nie stanowią oferty w rozumieniu prawa handlowego.